e-mail e-mail
Menu
https://frescoselect.nl/uploads/images/divers-splash.jpg

Fresco Training

Voor wie?

Onze ontwikkeltrajecten en trainingen zijn vooral gericht op thema’s als persoonlijke effectiviteit, persoonlijk leiderschap, communicatie en individuele coaching; gericht op alle commerciële functies in retail, e-commerce en trade en brands. De trainers hebben allen jarenlange ervaring en achtergrond in de retail en kunnen zo de verbinding op inhoud maken.

Waarom?

Getalenteerde mensen op de arbeidsmarkt zijn schaars. In aanvulling op Fresco Select bieden wij daarom Fresco Training met de mogelijkheid uw huidig personeel te ontwikkelen op een wijze die aansluit bij de trends in de markt en de strategie van uw organisatie. Investeren in de ontwikkeling van het personeel levert namelijk rendement op én loyaliteit met een laag verloop van medewerkers als gevolg. Fresco Training neemt u mee op onze beproefde customer journey - vanuit de behoeften van uw klant - welke uiteindelijk leidt tot het gewenste effect op organisatie- en medewerkersniveau. Een gecommitteerde, competente en enthousiaste medewerker draagt bij aan de groei van de organisatie.

Schakel ons in om u te helpen oriënteren en om uw customer journey te boeken.

Hoe?

Ieder mens is het meest effectief als hij of zij authentiek en vanuit zelfinzicht in contact kan treden met de ander. Onze ontwikkelaanpak kenmerkt zich door op de laag van de identiteit inzichten te laten verwerven en op basis daarvan vaardigheden te ontwikkelen die leiden tot persoonlijke groei en zo tot groei van de organisatie.

Onze trajecten hebben tot doel medewerkers zich te laten ontwikkelen naar meer klant- en servicegerichtheid, sales- en resultaatgerichtheid, het verhogen van klantloyaliteit en verbeteren van communicatieve vaardigheden. Wij werken voor zowel groepen als individuen. De zogenaamde employee journey vormt de rode draad binnen deze trajecten, parallel aan de customer journey.

Wij ontwerpen onze ontwikkeltrajecten integraal en in lijn met alle belangrijke HR processen waaronder werving & selectie, de brand identity en de business strategie. Onze trainingen kunnen aanvullend zijn op Fresco Select en Fresco Assessment. De behoefte van u en uw klant staat daarbij altijd centraal. In co-creatie met u als opdrachtgever maken wij elk ontwikkeltraject tot maatwerk dat leidt tot meetbare en duurzame resultaten.

Wij streven naar een maximaal effect door vanuit verschillende niveaus naar ontwikkeling te kijken: attitude, kennis en vaardigheden. Daarbij maken we gebruik van de systematiek van blended learning en ontwikkeling die past bij het ritme van de doelgroep en de business. Kortom, een duurzaam resultaat gegarandeerd.

De customer journey van Fresco Training in negen stappen:

  1. Behoefte van de klant: wat is de wens of behoefte van de klant van uw klant
  2. Real-time: wij ervaren de wereld van uw klant en beleven deze wens, behoefte of noodzaak
  3. Co-creatie: in co-creatie opstellen van integraal ontwikkelplan in lijn met organisatie-strategie en opstellen prestatie-indicatoren
  4. Commitment van het management: commitment & engagement sessie met management
  5. 0-meting: van prestatie-indicatoren van medewerkers middels 360 graden feedback
  6. Finetunen: van integraal ontwikkelplan
  7. Uitvoer: training & interventies op effect
  8. Persoonlijk effect: na-meting van prestatie-indicatoren van medewerkers middels 360 graden feedback
  9. Organisatie effect: meting van organisatie prestatie-indicatoren & rendement

Mocht je interesse hebben in onze beproefde aanpak? Neem dan contact met op met Piet-Hein Koster of Marjan van Cortenberghe en wij nemen u mee op reis in negen stappen van behoefte van uw klant tot een positief effect op de organisatiedoelstellingen.

Rendement verzekerd!