e-mail e-mail
Menu
https://frescoselect.nl/uploads/images/fruit-1.jpg
11 dec 2020

Assistent Inkoper / Category Manager Wonen / Lifestyle / deco - m/v

E-commerce Lifestyle • +1 jaar • MBO/HBO Commercieel-administratief • Midden Randstad • Fulltime

Ter versterking van en als spin in het web voor het Category Managementteam van een succesvolle en snelgroeiende internationale e-commerce organisatie.

Wil jij echt impact hebben en meebouwen aan een snelgroeiende, internationale, e-commerce organisatie? Ben jij nauwkeurig, efficiënt en bestand tegeneen beetje drukte? Solliciteer dan op de functie van Assistent Inkoper / Category Manager en ontwikkel je verder in de wereld van de e-commerce.
 
De organisatie is inmiddels uitgegroeid tot de grootste online shop van Europa (BtoC) in zijn branche en speelt in meer dan 10 landen in op de explosief groeiende online vraag naar onze producten. Ons dagelijkse doel is om zo veel mogelijk mensen te verbinden met de productgroepen en hen het plezier te laten ervaren van hun omgeving. Dit doen we door onze klanten een krakend vers product, direct van de leverancier thuis te bezorgen. Online besteld, gemakkelijk thuis afgeleverd en voorzien van inspiratie en advies. 

One team, one dream!

Midden in de Randstad werken wij vanuit een kleurrijk dorp vanuit het hoofdkantoor. Wij bieden een inspirerende omgeving waar gemotiveerde mensen zich kunnen ontwikkelen. Wij houden van gedreven collega’s met een ‘can do’ mentaliteit die snel schakelen en direct handelen. Dat is ook nodig want op veel vlakken zit de organisatie vol in transformatie. Kan niet, bestaat niet!
 
Wij zijn een informele e-commerce organisatie met een energieke scale up sfeer. We proberen steeds het beste uit onszelf en onze collega’s te halen om daarmee onze leidende positie in Europa verder uit te bouwen.

Hoe ziet onze afdeling eruit?

Bij ons op kantoor wordt er veel zorg besteed aan de juiste omgeving en sfeer. Op dit moment werkt het merendeel van de teams nog vanuit huis ivm Covid maar we hebben de hoop dat dit in 2021 weer langzaam opgebouwd kan worden dat collega’s meer naar kantoor kunnen komen. De afdeling Category Management kent een aantal Category Managers, naast de planners, contentteams en webshopmanager. De afdeling is verantwoordelijk voor het gehele assortiment wat er in de webshops internationaal wordt verkocht.

Wat ga je doen?

Jij bent het administratieve geweten van de afdeling en als een spin in het web sta je er middenin! Je direct leidinggevende zijn de Category Managers die jij helpt en ondersteunt met alle noodzakelijke administratie zoals opvoer van producten in onze systemen, contact met leveranciers, doorvoeren van prijsverschillen. Jij bent het eerste aanspreekpunt ook binnen de organisatie (distributiecentrum, klantenservice, productadministratie en finance) en lost eventuele vragen of problemen zo zelfstandig mogelijk op. Ook wordt je soms gevraagd assortimenten analyses of concurrentieonderzoeken uit te voeren en de Category Managers hierover te adviseren.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt ervaring in soort gelijke rol met goede referentie(s)
  • Je hebt ervaring met administratieve, operationele retail processen en het liefst ook ervaring in E-commerce
  • Je kunt goed uit de voeten met MS Excel en het liefst ook SAP en bent handig en snel met de computer
  • Je werkt zeer nauwkeurig en vindt het leuk om in een commerciële omgeving ad hoc te werk te gaan en onder druk zaken op te leveren binnen bestaande processen.
  • Je kan zelfstandig plannen en binnen gestelde deadlines opleveren
  • Je bent een teamplayer die graag wil samenwerken en zorgen uit handen wil nemen
  • Je bent flexibel en gaat geen uitdaging uit de weg om processen en de betreffende categorie te ontwikkelen.
  • Je hebt goede organisatorische vaardigheden met oog op een strakke planning, want je moet een hoop ballen tegelijkertijd in de lucht houden.
  • Je hebt een affiniteit of passie voor sfeer/deco/groen producten en minimaal een jaar ervaring in een dergelijke rol.

Wat bieden wij?

Je komt te werken in een uitdagende functie met een superleuk bedrijf! Er is ruimte voor initiatief, om samen nieuwe ideeën te realiseren en om het verschil te maken en zaken te verbeteren. Je komt te werken in een informele en gepassioneerde werkomgeving in een prettige omgeving. Werken met een gedreven club gepassioneerde collega’s en wekelijks een gezamenlijke lunch; zo leer je je collega’s binnen no time kennen!
Verder bieden we je een marktconform salaris obv een fulltime invulling die afhankelijk is van je ervaring. Tevens hebben wij aanvullende arbeidsvoorwaarden zoals personeelskorting, een pensioenregeling en 25 vakantiedagen op fulltime basis.

Vacaturenummer: 201203

Heb je interesse in deze vacature?

print mail Tip een vriend(in) Tip een vriend(in) solliciteer direct Solliciteer

 
 

Voor de bijlagen geldt: Max. 2 MB, alleen pdf, doc, docx en odt bestanden.

Contactpersoon: Evert Fermin